Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2008 15:29 - Седмица на творчески запек
Автор: cr33py Категория: Технологии   
Прочетен: 1031 Коментари: 0 Гласове:
0



Сещам се да пиша тук само в такова състояние, какво да се прави. Чувствам се изчерпана от стрна на идеи, имам нужда от почивка и котките правят глупости и ме дразнят. Ей сега една гад ровеща в дрехите ми в гардероба ще бъде изядена!!!

Пфу, така. Мислех си дали да направя равносметка за разни неща. Последно време всичко наоколо се скапва. Да не говорим, че чалгата се разнася от всякъде, всички забравиха за нромалната музика и случат чалга, в ресторанта в който обядвам най-хитовото парче е за някакъв тролей. Да не говорим за слънцата в пустинята тем подобни глупости, които вече ми действат на нервите. 
Та ... хората случащи чалга. Последно време се заслушвам в разговорите около мен и все по ясно се усеща някакъв диалект. Или по точно говор на хора с уста пълна с картофи, но държащи да викат с всичлка сила на човека до тях за да ги разбере. Е предполагам си трябва. 
Е всеки си се оправя както може, предполагам и аз не съм идиална. Но прави впечатление.
Писна ми от философстване. За днес толкова.  Утре пак. :)



Тагове:   седмица,   творчески,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cr33py
Категория: Хоби
Прочетен: 26809
Постинги: 9
Коментари: 6
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930